فروش اینترنتی
فروش اینترنتی

فروش اینترنتی


برای موفقیت در هر زمینه ای، شناخت آن حوزه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از این رو بر آن شدیم تا با آگاهی از جنبه های گوناگون فروش اینترنتی به ارائه راهکار هایی جهت جذب مشتریان بیشتر و در نتیجه افزایش سود و  میزان فروش بپردازیم.

در حال حاضر با تغییر سبک زندگی و دسترسی به اینترنت،  مصرف کنندگان خرید اینترنتی را جایگزین خرید حضوری کردند و برای تامین کالاهای مورد نیاز خود به سایت شرکت های معتبر مراجعه کرده و اقلام موردنظر را به سبد مجازی خود در این سایت ها اضافه می نمایند. امروزه افراد نه تنها کالاهای ضروری، بلکه خرید های غیر فیزیکی از قبیل خرید بلیط، تمدید بیمه و... را بصورت اینترنتی انجام می دهند و در نتیجه در مصرف زمان و هزینه صرفه جویی می کنند.

فرایند فروش اینترنتی شامل مجموعه ای از مراحل زیر است:

  • ارائه محصول و ویژگی های آن
  • حذف یا اضافه به سبد خرید
  • پیشنهاد تخفیف بر روی میزان خرید در هر سبد
  • تایید سفارش
  • اتصال به درگاه پرداخت
  • پرداخت مبلغ
  • تایید نهایی
  • بسته بندی محصول در انبار
  • ارسال سفارش به محل مشتری
  • تحویل کالا
  • ثبت بازخورد
  • پشتیبانی و در صورت نیاز مرجوع کالا

 

 

دسته بندی ها : دیجیتال مارکتینگ ,

دیدگاه