سئو خارجی سایت
سئو خارجی سایت

سئو خارجی سایت


همانطور که برای رونق کسب و کار خودمان تبلیغ می کنیم توسط سئو خارجی نیز بر آنیم با جذب مخاطبان مختلف از طریق عوامل سئو خارجی، مانند شبکه های اجتماعی، ترافیک سایت را بالا برده و در نتیجه رتبه بهتری در موتور های جستجو کسب کنیم از جمله موارد مهم در این راستا می توان موارد زیر را نام برد:

  • شبکه های اجتماعی

در سالهای اخیر به دلیل اهمیت برقراری ارتباط بین افراد، شبکه های اجتماعی از عوامل تاثیر گذار بر سئو خارج بودند. با توجه به ساده بودن پیوستن به شبکه های اجتماعی مانند لینکدین، فیس بوک، توئیتر و ... می توان با پروفایل شخصی یا تجاری، مطالب وب سایت را به اشتراک گذاشت که این عامل موجب بالا رفتن تعداد بازدیدکنندگان ودر نتیجه افزایش CTR می شود.

  • ایجاد محتوا با کیفیت بالا

اهمیت فراوان این مورد در زمان لینک دادن از سایت های دیگر نشان داده می شود. زیرا کاربران بر اساس ارزش محتوای وب سایت از وب سایت های دیگر و یا شبکه های اجتماعی به این وب سایت هدایت شده و با افزایش بازدید رتبه سایت نیز بالا می رود.

  • بازاریابی محتوا

می توان در فروم ها و یا شبکه های اجتماعی دیگر با استناد به مطالب این وب سایت و درج لینک مطلب مربوطه، بازدید کنندگان متعددی را به وب سایت مورد نظر سوق داد.

 

  • طرح مساله تخصصی و رهبری آن

در صورتی که برای اولین بار مساله ای را مطرح و به صورت تخصصی در مورد آن مطالبی را درج کنید، موجب برقراری روابط با وب سایت های دیگر می شوید.  این امر باعث می شود تا مطالب تخصصی وب سایت بین افراد و وب سایت های دیگر به اشتراک گذاشته شود.

  • اشتراک گذاری عکس

بخش زیادی از تصاویری که در بخش جستجوی عکس موتور های جستجو نشان داده می شود توسط سایت های مشهوری از قبیل پینترست، فلیکر، پیکاسا و ... به دست می آیند. در نتیجه یکی از متد های جذب بازدید کننده این است که تصاویر وب سایت را در این سایت ها ثبت و لینک وب سایت را زیر آن درج کنید تا کاربران با کلیک بر روی آن از سایت شما نیز بازدید کنند.

 

  • درج مقاله در سایت های با PR بالا

یکی از راه های افزایش سئو سایت درج مقالات به عنوان مهمان در سایت هایی با رتبه بالا می باشد. این متد بسیار ارزشمند بوده و توسط افراد زیادی که جز بازدید کنندگان این سایت ها هستند مشاهده  شده و شرایط برای هدایت این افراد به سایت شما فراهم می گردد.

  • بررسی بک لینک ها

برای پیشبرد اهداف در زمینه سئو خارجی بهتر است بک لینک ها مورد بررسی قرار بگیرد. از جمله موارد مورد بررسی می توان به تعداد دفعات، زمان و روش هدایت بازدیدکنندگان به سایت شما اشاره کرد.

دسته بندی ها : آموزشی ,
برچسب ها : سئو ,

دیدگاه